ماینینگ و استیکینگ

مشاوره احداث مزرعه های ماینینگ مجاز

در سال های اخیر صنعت ماینینگ جای خود را کسب کارهای جدید بازنموده است و هر ماه کوین های جدیدی برای ماین کردن با روش های ماینینگ گوناگون به بازار معرفی می شوند. باتوجه به اینکه در دنیا شرکت های بزرگی با سرمایه گذاری های سنگین وارد این صنعت شده اند آینده این صنعت روشن می باشد. باتوجه به قانونی بودن صنعت ماینیگ در ایران ( درصورت اخذ مجوزهای مربوطه) مجموعه ارزگزار آماده ارائه مشاوره در این حوزه می باشد.

یکی از دغدغه های دنیا و کشور ما ایران، تامین برق ماینینگ می باشد. در این خصوص استفاده از انرژی های تجدید پذیر همچون نیروگاه های خورشیدی یا بادی کلید حل این مشکل می باشد. مجموعه ارزگزار با دراختیار داشتن مهندسین متخصص در حوزه انرژی های تجدید پذیر امکان راه اندازی مزارع مجاز را دارا می باشد.

مشاوره ایجاد node اتریوم

همانگونه که می دانید کوین اتریوم از روش اثبات کار به روش اثبات سهام درحال تغییر می باشد. در روش اثبات سهام شما می بایست مقداری از آن ارز را ذخیره سازی نمایید و مطابق آن کسب درآمد نمایید. باتوجه به اینکه این کار داری ریسک های بسیاری همچون از دست دادن کوین ها یا جریمه شدن را دارد ورود به این حوزه بدون مطالعه کار بسیار پر خطری می باشد. اما باتوجه به تعدد کوین های موجود در بازار که مهمترین آنها اتریوم می باشد و سود قابل توجه این کار، مجموعه ارزگزار آماده ارائه مشاوره در این حوزه می باشد.